Helló Budapest!

Hétfőtől Budapesten dolgozom. Olyan durván jó érzés. Bár még nem teljesen fogtam fel hogy holnap (vasárnap) már nem a saját ágyamban alszom a saját városomban..
Pénteken voltunk a főnöknél pesten és elmondott mindent a munkákkal meg a szállással kapcsolatban. Újra megmutatta tövéről hegyére a lakást majd a környéket. Nagyon tetszik a várom imádom azt a pezsgést ami ott van! Főleg h nyár van :)
Ma (szombat) már pakoltam össze dolgokat amiket viszek magammal. Ruhák meg apróságok.. úgy döntöttem jön velem a Patriktol kapott maci és szivecskés bögre is :)
Vasárnap indulás előtt még találkozom vele hatvanban. Ebben a hónapban sajnos anyagi okok miatt nem tud átutaznu hozzám, de nem is baj mert most talizunk hatvanban utána nála alszom utána megint csak tali majd megint ott alszom mert megyünk az f1re :)
Már csak 3hét van addig olyan jóóó! :)
Nagyon félt ettől a pesti munkától meg főleg a kapcsolatunkat de nem tudok többet tenni mint h semmit sem teszek és ezzel meggyőzöm h nem kelk aggódnia :)
Minden negatívumtól eltekintve nagyon nagyon lelkesen várom életem első peste töltött hetét. Igazából ez a lelkesedés miatt többen is mondták nekem hogy adnak pár hónapot és azt fogom mondani h ottmaradok végleg.
Lehet.. nem tudom.
Bár lelki szemeimmel látom hogy Patrik hogyan vörösödne el ha megkérdezném hogy felköltözünke pestre?! Nem hiszem hogy annyira hajlandó lenne elmozdulni...
De ez még a jövő zenéje!
És ahogy mondani szokták; Addig még sok víz lefolyik a Dunán.

Megjegyzések

  1. Na, ez ám a hirtelen költözés!!!Irigyellek, én nem lennék ilyen bátor sajnos. De neked nagyon sok szerencsét kívánok és valóban, nekem több ismerősöm ment fel Pestre új életet kezdeni, eddig egy sem jött vissza, vagy ott maradt, vagy külföldre ment tovább. Majd írd meg, mik a tapasztalataid.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek