Karácsonyi csodák márpedig léteznek

Történt ugyanis, hogy pénteken(12.18.) küldött Andi (nővérem) egy üzenetet, hogy milyen állapotban van Anya gáztűzhelye? Ugyanis ők vettek egy újat és nem akarják kidobni a meglévőt, mert még  teljesen jól működik.
Átmentem hát megkérdezni, hogy érdekelné-e.

~Tudni kell, hogy mostanában olyanokat veszek észre random Anyánál tett  látogatásaim során, hogy folyamatosan vásárolgatnak 🤷🏻‍♀️
Hol egy giga-mega-multi funkciós konyhai gépet, hol egy kapszulás Tchibo kávéfőzőt. Csak kapkodom a fejem. Pláne, hogy legutóbb még arról posztoltam, hogy kb Én tartom el őket, mert a 130 ezres fizumból 100-at szépen leadtam havonta, úgy, hogy pesten éltem. /#olddmeghülye/~

Anya azt mondta majd reggel ad választ, mert még nem tudja eldönteni hirtelen, hogy kell-e neki. 
Még ott voltam és beszélgettünk másról mikoris jött egy üzenetem Anditól, hogy meggondolta magát, nekem adja inkább a gáztűzhelyet. 🙄 

- erről most inkább nem mondok semmit - 

Másnap már hozta is a férje Ottó nekünk a tűzhelyet. Teteje gázos, alja villanyos. 
Dávid be is kötötte és még aznap - miután ráfújtunk egy flakon zsíroldót - ki is sült benne 6 rúd bejgli. 


Így le lett cserélve a betegeskedő gáztűzhelyünk egy újszerűre. 

A körülmények ellenére is nagyon hálás vagyok érte, mert megkönnyítette az életünket. 

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

A másik dolog pedig, hogy 17-én mikor végzett Dávid felhívott, hogy menjünk ki a tescoba. Megérkezve mutatta, hogy árulnak ott fenyőket, dehát az tőlünk túlságosan messze van ahhoz, hogy biciklivel elvigyük. Kocsi meg csak kb 2-3 hét múlva lesz. Bevásároltunk és kifelé, útona bicókhoz Dávidnak földbe gyökereztek a lábai. Meglátott egy hatalmas és gyönyörű normand fenyőt. Az árus rögtön kapott is az alkalmon és csak tette alá a lovat, hogy milyen szipi szupi az a fa.. 
Na de mikor kimondta az árát - 12 ezer- végre visszatért közénk az emberem és azthiszem egyszerre jelenhetett meg az arcunkon a ~Menjanyádba~ arckifejezés, mert azzal a lendülettel dobta el a nő a fát és kapott ki a rengetegből egy hasonló méretekkel bíró luc fenyőt és gyorsan hozzáfűzte mielőtt eliszkolhattunk volna, hogy 4 ezer! 😊 

Mindjárt jobban tetszett a pénztárcánknak (amit ezelőtt 2 héttel egy teljes délutánon át sirattam). Kifizettük és lefoglaltuk, mert attól hazavinni még mindig nem tudtuk. 
"Szombaton jövünk érte" felkiáltással jöttünk is haza. 

Szombat, a napja mikor hozták az új tűzhelyt ugye és a végtelenségig megkelt bejgliket már nem lehetett tovább váratni, így én itthon maradtam kisütni őket, míg a drága párom az egyik barátjával, kocsival elment 'A Fáért'. 
Hazaérve se puszi, se pá, nekem szegezte:
-Van egy jó és egy rossz hírem! 
-Kezd a rosszal! 
-Ellopták a fát! 
-😱

Szóval igen, ennyire vigyázott rá a hölgyike.. 🙄 
A jóhír, hogy ennek okán felajánlotta, hogy van helyette egy 8 ezer ft értékű normand fenyője. Már vette is elő a pénztárcát, mire leintette a hölgy, hogy nem kell. 
Szóval az előre kifizetett 4 ezer forintért kaptunk egy gyönyörű 2 méteres normand fenyőt 😍🎀


Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!  
🎄🎁🎀🍬🍰🍽️🍷🍻♥️


Megjegyzések

  1. Tök jó, hogy olvashatok rólad. Békés, boldog ünnepeket kívánok nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok! 😊❣️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának