2014

Ha egy szóval kellene jellmeznem ezt az évemet azt mondanám, hogy SEMMILYEN . Mármint úgy érzem, hogy semmi hasznosat nem tettem 2014-ben. De megpróbálom egy kicsit jobban beleásni magam.

Január
Atyaég, már alig emlékszem. Vagyis igazából nem is emlékszem... Gyerünk tovább!

Február
Ez volt azaz időszak mikor rájöttem, hogy nekem tetszik Nándi. Igen lassan egy éve tart ez az egész bennem. Persze pont ebben a hónapban azt is megtudtam, hogy lett egy barátnője... de én azt hittem, hogy hazudik csak mert észrevette rajtam! Én *hülye* rettentően megbántódtam ekkor, mire ő csak annyit mondott, hogy nem tehet róla, hogy mindent magamra veszek!

Március
Ez emlékezetes hónap. Ekkor láttam elsőnek írni. Majd a hónap közepe-vége felé benyőögte, hoyg szakítottak és jöttek a "jóidők"!

Április
Újra arégi volt, így jöhetett a sok felejthetetlenül jó lyukasóra :D Amiket egytől egyig a városban töltöttünk. Mivel mi már OKJ-sek vagyunk oda megyünk szünetben/lyuksórakor ahova akarunk.

Május
Vizsgák! Tömény tanulás övezte ezt az időszakot.

Június-Július-Augusztus
Nyáron történt néhány dolog! Pékdául létrehoztam ezt a blogota mit kicsit sem bántam meg. Megéltem néhány mélypontot, de végül minden jóra fordult. Mélyebbre fűztem akapcsolatom Evivel. Majd megkaptama  hőnáhított gyakorlatot. A barátaim közül kiben pozitívat- kiben negatívat csalódtam. Elmentem életem első igazi bulijára ahol megöleltem Nándit és  meghalt egy ember!

Szeptember 
Eljött az ősz é sújra suli. Az órarendünk, hát nem az a tipikus meglátni és megszeretni dolog volt, főleg, hogy az első 4 hétben négyszer változott és egyszersem a mi javunkra! Szomorúan konstatáltam, hogy nincs többé lyukas óra. De Nándi megígérte, hogy nagyszünettben mindig kimegyünk kerülni egyet és azt azóta is tartjuk :) Ebben a hónapban volt még a 20. szülinapom is. Érdekes egy nap volt!
http://ljudit94.blog.neon.hu/archives/2014/09/29/szulinapom/

Október
Már egyre több embert ismertem meg az új gyakorlatihelyemen. Elmentünk Gabival az évem legjobb bulijára is. -nem mintha olyan sokban lettem volna- Megtudtam, hogy Nándi nem szeret engem ölelgetni.. + Szintén erre a hónapra tehető az a bizonyos pocsék nap is. Hú az de szar volt! :/

November 
A hónap mikor megkérdezte, hogy járnék-e vele. Ráadásul egy nap kétszer is! És mégis az egész pillanatnak végetvetett azzal ahülye szövegével amire még most is emlékszem úgy bevésődött az agyamba. Ettől ugye nagyon szomorú lettem és és rájöttem, hgy a fiú akit én szeretek engem nem szeret úgy, és aki engem szeret azt meg én nem szeretem úgy! Terveztük Nándival, hogy megyünk majd pestre és még én éreztem magam rosszul, hogy miattam nem valósulhat meg az út, majd mire én megoldottam az egója eluralkodott mindene és maradtunk itthon. + Ez a hónap végén voltam egyedül gyakorlaton ami visszagondolva nem is volt annyira szörnyű.

December
Még friss emlék! :) Hónap eleje volt mikor korán reggel, esőben kijött elém Nándi. Ezen a napon voltunk még orvosi vizsgálaton is. Ebben a hónapban volt még sértődés és békülés is. Csalódtam egy hatalmasat amit egy hatalmas depi követett. Szünetben egész sok időt töltöttem Gabival. Úgyahogy a karácsony is eltelt. És 2014 az utolsó napjaival még egy kicsit belémrúgott nehogy legyen már egy jó évem!

Összességében 2014 semmilyen év voltál tele sok jó és mégtöbb rossz pillanattal!
MAJD 2015!! :D <3

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek