Csodálatos hétvége

Hehe egy pár perce csak vigyorgok itt  a képernyőre. Végigfutott a fejemben, hogy milyen jól éreztem magam ez a két nap alatt. Nah most meg a sok szar is ami az elmúlt években történt velem. Pfúj de gáz volt(am). Sok rossz után valami nagyon jó következik. Az enyém most ideért hozzám és nem fogom elengedni. 

Nekem elég lett volna, ha én lehettem volna az a gondolatod, amitől hazafelé mosolyogsz magadban. 
A körülötted lévők pedig nem értik az okát. Nekem elég lett volna, ha én lehettem volna az a bizonyos mosolyfakasztó ok. Nekem elég lett volna, ha velem akartál volna elázni az esőben. Ha én lehettem volna az a valaki, akit képtelenség, hogy ne kisérj haza. Ha én lehettem volna az a lány, akit elsőként keresel a szemeiddel, valahányszor belépsz egy helyiségbe. De tudod, nekem bőven elég lett volna, ha neked valaha elég lehettem volna.

De nem voltam neked elég és már nem is akarok az lenni. 

Mióta együtt vagyunk Patrikkal minden olyan tökéletes. Azthiszem ezt hívják rózsaszín ködnek. Amikor minden csodálatos. Nálunk sajnos sűrűn száll fel-le ez a köd. Csak hétvégére szorul a találkozási lehetőségünk ami jelentősen megnehezíti a dolgunk. Konkrétan a hétfőket átsírom annyira hiányzik, a többi napon pedig szimplán megszakad a szívem mikor hallom a hangját telóba vagy a mégszörnyűbb mikor csak írásban kommunikálunk. Kemény dolog a távolság! 
Mesélte, hogy van egy munkatársa aki 4 éve van együtt a barátnőjével, 70km van közöttük és ők is csak hétvégente találkoznak.  Ezt elmeséltem nővéremnek és annyi volt a reakciója, hogy reméli mi nem húzzuk olyan sokáig külön. 
Bár ehhez képest miköztünk "csak" 40km van kb amit viszonylag gyorsan megtudunk tenni egymás között vonattal. Szombaton ő jön hozzám, vasárnap én megyek hozzá át. 

Mostmár kialakítottunk egy rendszert azért tudok róla írni. Eddig minden nagyon friss volt és kicsit az jutott eszembe, hogy "Azt sem tudtuk, hogyan szeressünk csak fogtuk egymást..." 

Egyik héten mikor taliztunk Hatvanban , ültünk a padon, átölelt és a fülembe súgta a bűvös szót: Szeretlek! 
Nem tudtam még ugyanígy lereagálni, válaszul megcsókoltam. 
Következő héten nagyon esett az eső, de talizni pedig mindenképp akartunk. Vasárnap volt és megbeszéltük, hogy átmegyek hozzá. Konkrétan hozzájuk, be a lakásba ahol laknak, találkozni az anyukájával... 
Szabályosan rettegetem, hogy mit fog hozzám szólni az anyukája. Mondogathatta ő nekem, hogy barátságos mindenkivel, úgy voltam vele, hogy hiszem ha látom!

Méghogy barátságos?! Hiperszuper giga mega iszonyatosan kedves, barátságos, közvetlen :)
Eláztunk és kaptam tőle zoknit, mert beázott a cipőm, Etetni akart folyamatosan, meg mondta, hogy majd megyek én is velük az F1-re nyáron.
Patrik Rosberg fan, én Lewis, anyukája pedig Alonso. Hárman három félnek. Most vasárnap megyek hozzájuk és a terv nagy szurkolás közösen.
A kedvencem mikor rákezdett a "Bármikor nyugodtan ittaludhatsz" szövegre és le se akart szakadni a témáról míg nem biztosítottam róla, hogy fogok ott aludni. fogok is csak még nem most. Najó, 2 hét múlva xD Akkor ünneplik Patriknak és a mostoha apukájának a szülinapját és megvagyok hívva. 


 Patriknak egyébként ma van a 24. szülinapja.
Mivel 18 napja vagyunk együtt nem akartam túlzásba esni ajándékozás ügyileg. Ezt amit kap tőlem csak úgy találtam, hogy bementem a coopba és ott volt. A mi macink van rajta, nem tudtam otthagyni :)  Ő is nagyon szeret teázni, mint én szóval tökéletes első ajándék :3 <3 
Olyan hihetetlenül jól éreztem magam vele náluk, hogy jött a zsigereimből, minden porcikámban éreztem és én is mondtam neki, hogy szeretem!
Méghozzá nagyon nagyon!

Mikor jöttem el tőlük pedig közölte velem az anyukája, hogy nem kell őt magázni, mire én: Öö... Rendben.. Szia! o.O ezt még szoknom kell. 




Ezek lennénk mi, Imádom ezt az emebert:

Megjegyzések

  1. Úgy örülök nektek :) Már vártam hogy írj, de gondltam, hogy a szerelmi életed jó úton van, ezért nem jelentkezel :)
    Nagyon helyes a barátod, illetek egymáshoz! Sok-sok boldogságot nektek :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek