Így telt a hetem #8

Hétfő: 
Említettem már, hogy szeretem a hétfőket? Ezzel a nappal a Hétfő visszanyerte varázsát!
Bementem munkába, én érkezetem elsőnek majd pár perc múlva kiderült, hogy utolsónak is. Felhívott a főnök, hogy hétfőn, kedden egyedül leszek, mert mindketten lebetegedtek. Oké elsőre kaptam egy kisebb infartust, hogy most aztán rám hárul minden felelősség, de hamar túlléptem rajta és mentem dolgomra.
Nap végén pedig boldogan konstatáltam magamban, hogy milyen jól végig csináltam ezt a napot.
6 óra előtt pár percel még Patriktól is kaptam egy üzit, hogy gondol rám! :)
Hazaértem, megvacsiztam és tudtunk még 1-2 órát beszélni ,de ez elég nehéz így. Komolyan még a macskáját is irígylem mikor azt írja, hogy ott alszik mellette :/

Kedd: 
Patrikkal álmodtam! *-*

Annyi volt az egész, hogy ő, én meg néhány barátom sétáltunk a városban. Ő meg néhányan
elszakadtak a társaságtól. Aztán meg egyszercsak egyedül találtam magam és azt vettem észre,

hogy páran bentvannak egy kerítés mögött. Elkezdtek biztatni, hogy másszak be. Mikor felálltam

a kerítésre megszólalt a riasztó és rögtön meg is jelentek a rendőrök. Kifaggattak, de elengedtek.
Nagyon megijedtem. Kérdeztem a többieket, hogy hova tűnt Patrik és egyikőjük átmutatott a túloldalra,
hogy ott jön én pedig odaszaladtam és megöleltem. Biztonságban éreztem magam a rendőrök után. :)

Még mindig egyedül voltam munkában. Egész belejöttem és csak kicsit éreztem magam hülyének mikor rámjött a MagambanBeszélekMertUtálokEgyedülLenniSzindróma! :)
Ezen a napon kölcsön telóval vészeltem át a napot így az enyém itthon várt egy szuper kis meglepetéssel. Megkaptam a fizut!

Szerda: 
A napot a lottózóban indítottam. Telefont töltöttem. 
Még nyáron rendeltem a Vodafone honlapjáról ingyenes simkártyát.. Olcsó húsnak híg a leve!! -_- 
Na ez totál igaz. Feltöltöd 3ezerrel, mert kevesebbet nem fogad el, aztán kapsz egy sms-t, hogy egyenleged 0(!!)Ft aminek a felhasználási ideje 365 nap. A nagy ****-t! 30 napig használhatod azt a 3ezret amit rátöltöttél és ha nem beszéled le időn belül akkor elveszik a fenmaradó pénzed!! Ááá rohadt idegesítő! És nézem, hogy milyen tarifacsomagok vannak és basszus a legtöbb ilyen, de más szolgáltatnál is! Hova lett a jól bevált feltöltöd és addig van meg az az összeg amíg le nem dumálod?! o.O  Én meg előfizetésest nem akaroook! 
Múlthéten Attila vett Sanyitól telót. Nagyon jó áron, bár használt, de jó állapotban van. Ezen fellelkesedve ma én is beszéltem Sanyival és ha lesz nála akkor majd szól, mert ő így kéz alól értékesít telókat. Mondtam neki, hogy Wifi és android ez a lényeg. Nem is tudom, hgy ez a kettő nélkül, hogy voltam képes leélni 21 évet.. 

Csütörtök: 
Kezdem felélni az energia tartalékaimat, ebből kifolyólag zombiként vészeltem át ezt a napot. 
Munkábamenet beszéltem kicsit telón Patrikkal. Jó volt hallani a hangját.
Napközben megtudtam, hogy szombaton nem kell bemennünk szerencsére dolgozni, de pénteken egésznap húzhatjuk az igát! Hazafelé megvettem a szombat esti bulira a jegyet. Már nagyon vártam!

Péntek:
Pfffffffffffff.....
Valahogyan át kell programozni az agyamban a pénteket, mert ez így nem lesz jó. Ez a péntek is a fáradtság netovábbja volt. Kegyetlen fáradtásg uralkodott rajtam egész nap és a 10 óra munka utolsó óráiban még a mardosó éhség is megjelent! :o Annyira éhes voltam, hogy már fájt a hasam, pedig ettem rendesen ebédszünetben..

Szombat:
Végrevalahára kialudtam magam!!!
Voltam a tescoban Attilával, a netemhez akartunk vezetéket venni, de nem volt elég hosszú, így vettem egy fejhallgatót magamnak amit imádok -zöld! :)
A délutánt szobarendezéssel töltöttem, majd este fél7-kor jött Gabi és mentünk a buliba.
Juhhúúújj, hogy az milyen nagyon jó volt! *-*
Éjfél körül volt egy kis gikszer, mert pénteken megbeszéltem Patrikkal, hogy mivel szombaton ő lagziban volt én meg a buliban ugye, ha hazaér -kb éjfélkor- akkor felhívom és beszélünk. Na én ki is mentem a buliból felhívni éjfélkor és 2x is hívtam, de ki volt kapcsolva. Gondoltam alszik..
Majd kis idő múlva hívott, de nem vettem fel, majd kicsit később felvettem, de semmit sem hallottam abból amit mondott hiába mnetem ki. Nem is tudom, hogy gondoltuk..
2-kor Gabinak haza kellett mennie, de én ottmaradtam a végéig Szandival és Sanyival. Fú a két hisztis, de imádom őket :)

Vasárnap:
Éjjel fél 4-kor értem haza a buliból a macska keltett 6-kor majd magamtól keltem 9-kor. Mondanom sem kell, hogy mennyire kipihentem magam..
Lefürödtem, ettem és készülődtem is, mert randim volt két véééééééégtelen hosszú hét után Patrikkal.
Olyan jó volt végre megpuszilni, megölelni és úgy egyeltalán LÁTNI.
Álltakertben töltöttük a délutánt.
 

Nagyon jól érzem magam vele. Imádom mikor megölel.
Visszafelé már kéz a kézben sétáltunk a vasútállomásig. Sajnos gyorsan eljött a búcsú pillanata, mert befutott a vonata, de volt búcsúcsók! *-*
Szóval igen, együtt vagyunk! Jááájj olyan nagyon boldog vagyok, hogy azt nem tudom szavakba önteni azért nem részletezem.
Elment a vonat én pedig elindultam haza. Nem tudtam magamban tartani, felhívtam Evit és elmeséltem neki a történteket. Nagyon örül nekünk :3
Andinak is leírtam fb-on mikor hazaértem, de a lelkére kötöttem, hogy ne mondja el anyáéknak, mert én akarom megoszatni velük.

Jah igen.. én ezt eddig titkoltam anyáék elől, mert akkor akartam beavatni őket mikor már én is  biztos vagyok benne. A most következő hét valamelyik napján el kell mondanom, mert vasárnap újra találkozunk és nem kamuzhatom állandóan azt, hogy Evivel talizok, miközben Evit decemberben láttam utoljára és nem akarom Patrikkal sem eljátszani azt ami miatt besértődtem Gabira anno.. :/ 

Megjegyzések

  1. Sok boldogságot nekted és Patriknak!!!! Örülök, hogy végül mégis egymásra találtatok :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek