Átértékelve

De még mennnyire!
Ez egy gyors update-je az előző posztnak.
Azóta megtudtam 2 dolgot.

1. Ma volt itt a főnök nálunk a munkahelyen lejőtt pestről..
Kiadta a feladatokat majd megint rákezdett a hegyibeszédre de a végére kiderült (most is ráz a hideg úgy mondta) h a 47 éves párját áplja otthon akit nemrég műtöttek végbél rákkal. Nagyon sajnálom és szégyenlem magam h elítéltem anélkül h tudnám a hátterét a dolgoknak :(
Duplán motiváltan dolgozom!
-ne rúgjon ki  a hibák miatt
-vezekelek h a hátamögött szidtam :(

2. Beszélgettünk Patrikkal és nem bírtam tovább megemlítettem neki az összeköltözést. Imádja ezt az ötletet *-*
Mondta h neki is volt a fejében csak ő sem merte mondani. Meg hogy milyen jól ellennénk együtt. És hogy jövőre 25 lesz és nem akar örökké a szülein élősködni.
Úgyhogy benne van teljes mértékig.
Mostmár csak ki kell várni és megvalósítani :) <3

Megjegyzések

  1. Uhh, visszavonom amit előző kommentemben a főnöködről írtam. Nem lehet neki könnyű, de az meg tény, hogy te nem tudhattál az ő helyzetéről, ne érezd magad rosszul emiatt. Örülök, hogy Patrik osztja a véleményed az összeköltözésről, sok sikert hozzá!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek