Szar nap!

2017.03.10. Péntek
Említettem régebben, hogy nem vagyok kibékülve a péntekkel, sokkal inkább a hét elejét kedvelem ha hétköznapról van szó.

Na hát a mainap sem változtatott ezen a vélemènyemen! Ez egy tipikus esete volt annak, hogy a péntek szar! Mesélek..

Rögtön úgy indult, hogy elaludtam, ezért lekéstem a buszom, ácsoroghattam az esőben, felszálltam egy másik buszra, ami 3 megálló után lefulladt, a sofőr félóráig "tartott fogva minket", hogy ne aggódjunk megcsinálja, majd a végén megszólalt, hogy szálljunk le nem megyünk tovább. Megtudtam volna fejelni, úgy barátságból! Legszörnyűbb, hogy volt egy vak srác is a buszon és őt is szépen kiállította az esőre. 😠
Szóval így késtem félórát a munkából. Ott se sokkal jobb a hangulat! Timi már 1jével elment a kincstárba dolgozni, mostmár Kriszti is felmondási idejét tölti. Megesett (nem ma), hogy közölte velem, hogy őt már nem tudom motiválni csak miattunk tartották itt. Ami igaz is de nem kellene az orrunk alá dörgölni!
Ma is tiszta hiszti volt a csaj! Alig bírom már elviselni a hisztijeit, mert neki is ittkelk még dolgozni.
A másik meg Tibor, aki megkülönböztet könnyű és nehéz munkát és folyamatosan mérlegeli, hogy melyikőnk mikor végzett többet egyikből másikból. Azt mondanom sem kell ugye, hogy minden baja van ha túl sok "nehéz" feladat jut neki!?
Szerintem viszont nincs könnyű vagy nehéz. Feladat van amit meg kell csinálni. Lehet, hogy nem az ilyen hozzáállású ember a kollégák álma, de ez van. Én úgysem alkalmazottnak születtem 😄
Mária is rákezdett a rinyájára napvégén.
Rengeteg feladat miatt alig vártam, hogy eljöhessek. Hát persze hogy ráhúztam azt a reggeli félórát!
Visszafelé ugyanúgy szakadt az eső. A hülye szél majd szétszedte az ernyőm amit imádok, szóval már csak az kellett volna. Mikor egy zebrányira voltam a lakástól még egy nyomorék autós is felcsapott.
Nagynehezen felmásztam a harmadikra és a lépcsőházban lejött a táskámról a cipzárdísz! Hallottam valami hangot lépcsőzés közben de csak a lakásban vettem észre, hogy az volt.
NEM MENTEM LE ÉRTE!
Elegem van ebből a napból.
Egyedül is vagyok, Nándi hazautazott hétvégére berénybe. Kupi és kosz is van.

Ha valaki keresne a bukimban vagyok és színezek...

Megjegyzések

  1. Igen, vannak olyan napok, amikor érdemesebb lenne ágyban maradni *-* Nekem pl. tegnap volt elég tré a napom, pasim bunkózott, plusz vártam egy albérletről a visszajelzést, de hiába :( Fel a fejjel, remélem azóta jobb napok köszöntenek rád. És tök jó, hogy gyakrabban írsz!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek