Hangok a szomszéd szobából

Második estémet élem a szobámban elbújva, mert nem akarom egy meleg pár enyelgését nézni.
Igen lett Nándinak párja és túl közel lakik hozzánk ami annyit tesz, hogy túl sokat van itt.
Najó ez a masodik de nekem már ez is rengeteg!
Bár én még 2ből 1x sem láttam a srácot és őket együtt, de NEM IS AKAROM az itt a lényeg!
Mennyire abszurd helyzet már ez?!
Tényleg, de komolyan nekem egészen minimális gondom van csak a melegséggel kapcsolatban. Nyilván furán néznék és éreznék ott belül ha látnám őket együtt, mert ha elkövetkeztetek attol, hogy ő Nándi akkor csak annyi a bajom, hogy nem tartom egészséges dolognak ezt de a többi az ő dolguk ha ők így érzik jól magukat. Erre szokták mondani, hogy ha nem tetszik ne nézz oda. Hát én rendesen elbújtam. Be a szobámba és úgycsinálok mintha aludnék hogy ne kelljen bemutatkoznom neki.
MERT AZ ISTENIT! Ő AKKORIS NÁNDI!
És az is marad ha nekem is és neki is van párja.
Nemrég értem haza és rámírt, hogy jönnek. Énmeg egésznap a városban voltam így dögfáradtan csak arra vágytam h lefürödjek és feküdhessek. De persze mivel az első alkalomnál mikor feljöttek közös megegyezéses alapon "aludtam" és inkább nem mentem ki a szobámból zavarni..
Szóval most illene bemutatkozni..
De nem akaroook! Meg fáradt is vagyok.
Beszéltem erről Nándival és mondta h nem is akarja bemutatni nekem, mert hogy ő érzi magát furán meg hülyén meg nem tudom, mert én szerelmes voltam belé mostmeg bemutasson egy srácot párjaként??!
De nem gondolja hogy az a srác -akit egyébként Patriknak hívnak- fogja magát hülyén érezni ha én meg ő csak elmegyünk egymás mellett a lakásban?!
Attól tartok, hogy nekem kell odalépnem, kedvesen bemutatkoznom és utána már nyugodt szívvel megyek el mellette szótlanul is akár.
Mert pl most is fogom őket látni. Az estét már megúsztam mert fekszem. De reggel 9kor megyek Patrikhoz és ők akkor még ittfognak feküdni a külső szobában!
Nemakarooom! 😣

Megjegyzések

  1. Basszus, szent meggyőződésem volt, hogy ezt a posztot kommenteltem *-* És mégsem :S :S
    Köszi, hogy írtál. Alig várom a te új bejegyzésedet, hogy mi történt veled, veletek azóta. Légyszi frissíts :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek