Helyzetjelentés

Kezdeném azzal, hogy letöltöttem a telómra a blogspot alkalmazást. Beillesztem valahogy a rutinomba és írom a bejegyzéseket, mert jólesik.

Annyi minden történik velem hogy azt sem tudom hol kezdjem..

Talán három területet emelnék ki inkább.

1. Munka.
Elég nagy váltás ez, hogy átkerültünk az új helyre Tiborral -akit amúgy visszakönyörgött Mária miután kirúgta.
Ló nincs, szamár is jó.
Eddig volt itt 2 lány akikkel magyon jól eldolgoztunk. Na most mindkettő felmondott. Az egyik már el is ment, másik április 21ig marad.
Én meg május 30ig, de az másik történet.
Szóval ketten maradunk 0 helyismerettel. Érdekes lesz.
Picit visszább tekintve még leírom, hogy ez a munka által elkellett mennünk alkalmassági vizsgálatra. Megtörtént ÉLETEM ELSŐ VÉRVÉTELE. Amit persze h napokig tartó lilafolt követett -_-
Majd pedig kaptam egy beutalót a szemészetre. Azon már túl vagyok. Holnap pedig munka után megyek szemüveget csináltatni *-*
Nagyon várom!
A vércukrom is magas volt. Attól kicsit rartok. Újramérést kért, ami még nem történt meg de meg sem lepődnék ha cukorbeteg lennék. Nagyon meghíztam mostanában eáadásul hirtelen és a családban is voltak szóval hajlamos vagyok rá..

2. Magánéletem.
Imádom Patrikot. Nagyon! Nagyon!
Tervezgetünk folyamatosan.
Május végét mondtam Máriának, hogy addig gyüjtünk utána Én lépek innen. Egyébként is màr utálom ezt a helyet. Budapestet.
Viszont semmi lakás nincs kilátásban. Ha van valami arról másnapra kiderül, hogy totál üres vagy közeli ismerősnek akarják kiadni stb..
Kilátástalan és szorít az idő!
Mert amíg nincs lakás nem tudok másik állást sem keresni azon a környéken.
Csomóan javasolják, hogy dolgozzak bejárósan, de UTAZZANAK MÁR ŐK 2X 1,5ÓRÁT A MUNKAHELYRE.
Jah hogy megteszik bp-en belül, ő bajuk. Én azért akatok összeköltözni a párommal h sokat legyünk együtt nem h alig. És az egyéb teendőkről még nem is szóltam.

3. Otthon.
Jb-ben most egész jó a hangulat. Támogatom anyát ahogy csak tudom. Attila is talált elvileg munkát.
Jövőhónaptól több szempontból is kevesebbet adok anyának.
Minden jó :)

Megjegyzések

  1. De jó, új bejegyzés!!!Vártam már! Örülök, hogy nem telnek unalmasan a napjaid és jól megvagytok Patrikkal. Az albérletet meg átérzem, mi ugyanebben vagyunk, itt vekengek hetek óta és semmi, pedig április 15-ig ki kell költöznünk, csak tudnám hova. Ebben a tetves városban-mármint nálunk-kétféle albérlet van, a luxus kinézetű, megfizethetetlen, vagy az, amit már akkor kiadtak, mikor még alig-alig került fel a hirdetőoldalra. Oké, olykor van a köztes, nem túl drága, nem lelakott, de olyan mázlim még nem volt, hogy kifogjak egy ilyet :S Kezdek bepánikolni.
    Pestet én is utálom, pedig én nem is lakom ott :D
    Én már hozzászoktam a vérvételhez, kiskorom óta vérszegény voltam, rendszeresen kellett járnom vérvétel kontrollra, hozzászoktam, és inkább egy vérvétel, mint a fogdoki :O
    Remélem, nem leszel cukorbeteg, az nem valami fényes állapot, nekem papám és mamám is az volt sajnos. Meg egy barátnőm kislánya is az, naponta többször kap inzulint. Én tuti nem bírnám tartani a diétát, sajnos szeretem a csokit, a tésztákat, kínszenvedés lenne, ha megvonnám magamtól.
    Örülök, hogy minden jó, légyszi írj gyakrabban!!!Jó olvasni a pozitiv soraidat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek