Elképesztően zsúfolt hetem volt


Hétfőn mentem az Ofotértbe. 
Na ki az aki kap egy kedvezményes kupont és az utolsó napon esik be az üzletbe?
Persze, hogy Én 😂
De pont nem tudtak fogadni, mert nem volt bent az optometrikus. Na és ki kap ilyenkor frászt, hogy elesik a 35%-os kedvezménytől?
Szintén Én! 🙋😂
Szerencsére megtudtunk egyezni a hölggyel, hogy mivel nem Ér n voltam az egyetlen akinek az a nap volt aktuális, áttettük csütörtökre és megígérték hogy beváltják a kuponom.

Kedden végre mentem fodrászhoz. Brigi valami csodát művelt a hajammal. Teljesen kicseréltek mióta ekkora változás lett a hajamban. Imádom💖
Bár még hosszú, de tudom,hogy jó úton vagyok végre. Nem. Ezt nem azért mondom, mert most fodrásznál jártam,hanem az érzések miatt. Amikről olvashatsz a másik blogomon.

Szerdán átutaztam Evihez a munkahelyére,mert nagyon felgyűlt itthon az apró és tetemes mennyiséget betudtam váltani nála.
Néha olyan szinten erőltetettnek érzem a kapcsolatunkat, hogy az elképesztő.
Már nem is emlékszem hogy mikor volt utoljára,hogy kettesben taliztunk mindentől függetlenül. Brutális a magánélete. Viszont mindenkinek vannak körülményei.
Nem is értem, hogy Én jelen helyzetemben rájöttem,hogy elegem van magamból, abból amit művelek és, hogy nem az vagyok aki lenni szeretnék. VÁLTOZTATOK!
Legjobb barátnőjeként nem értem hogy ez neki miért nem jön. Főleg, hogy ő mérföldekkel mélyebben van, mint Én voltam mikor erre rájöttem.
Kezdek picit belefáradni az erőlködésbe hogy segítsek rajta 🙁
Amire az is rátesz,hogy most is mikor ott voltam nála megbeszéltük, dátumra pontosan,hogy elmegyünk bowlingizni és végre bemutatjuk a fiúkat egymásnak. Hisz 2 éve vagyunk együtt Dáviddal,  de még nem találkozott az állítólagos legjobb barátnőmmel.
Simán lemondta pár nap múlva, mert szülinapi buliba mennek...

Csütörtökön végre mehettem vissza az optikába. Elég sokat romlott a szemem. A jobb az majdnem egy dioptriát 2 év alatt 😟
Majd szólnak ha kész az új szemüvegem 💕🤓

Pénteken terveztem hogy bemegyek a bankba új számlát nyitni másik fiókban.
Sajnos az ahol jelenleg bankolok megszüntette a fiókját ezen a településen, így megnehezítve az ügyintézést, így onnan kiakarok lépni.
Mivel most nagy ház nézésekben vagyunk, fontos, hogy /mihezképest../gyors legyen az ügyintézés, ne kelljen még utazással is hosszabbítani.
De mivel egész héten korán keltem és későig dolgoztam, maradtam otthon és pihentem.

Szombaton sikerült elaludnunk annak ellenére, hogy fél 9kor már buszon kellett volna lennünk, mert mentünk 2 házat is megnézni. 11re sikeresen odaértünk az első házhoza ami katasztrófa.
A másodikra pedig várhattunk fél 5ig.
Addig nővéreméknél voltunk. Olyan boldog vagyok, hogy így kedveli Dávidot és ennyire kijönnek egymással.
A ketteske már kevésbé volt katasztrófa. Viszont arra is kellene költeni. 0ft mellett pedig ez elég necces.
Így nem kérjük egyiket sem.

Vasárnap pedig,hogy kerek legyen a hét mentünk Dávid családjához bográcsozni.
Jól éreztük magunkat. Nagyon kedvelem őket és úgy érzem, hogy viszont is így van.❤

Megjegyzések

  1. Szia, megint mennyi közös pont *-*
    A pasimnak kellett volna egy új olvasószemüveg és pont tegnap mondta, hogy van ez az akció, járjak utána, de így hogy megírtad, hogy vége az akciónak már nem aktuális. Azért neked gratu az új szemcsihez, viseld egészséggel!
    Az új hajadhoz szintén gratu, az enyém még förmedvény, de hátha a nyár meghozza a fodrászokba vetett bizalmamat.
    A barátnők, akarom írni "barátnők", akik csak akkor bukkannak fel, ha kell nekik valami. Az egyik március óta egy sort sem írt, mondván hogy nem ér rá, de a hülye osztálytalálkozóval tud nyomasztani, amire azért akar elmenni, mert hátha ott lesz egy exe...
    A másik húsvét óta nem ír. A magánéletük ezeknek is botrány, egyiknek két pasija van egyszerre, a másikat az orra előtt csalja a fickója, tud róla mégis elnézi stb.
    Ja és tegnap egy harmadikkal lett volna megbeszélt találkozónk, persze nem jött el, és még csak fel sem hívott, hogy bocs közbejött valami :S
    Sok sikert a házakhoz. Mi is le akarunk innen lépni, borzasztó a lakóközösség, meg a lakás is, nem vagyunk itt boldogok. Pénzünk nekünk sincs félre téve, abból tudnánk haladni, ha ezt eladnánk, de ide is elkéne egy tisztasági festés minimum. Házakat még nem néztünk, vagyis a neten párat, de...ami jó az megfizethetetlen, a többi meg romhalmaz, vagy nem megy oda megfelelően busz, vonat. Nem lesz egyszerű menet, érzem. Remélem, nektek több szerencsétek lesz.
    Jó sok voltam most, szóval elpárolgok, további szép hetet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek