Új életem első napja


Tegnap munka után mentünk volna tovább intézkedni, Én pedig gondoltam gyorsan átöltözök előtte. 

Felkaptam egy rövidgatyót..
Csak épp nem jött rám.
Oké következő, az sem..
Másik.. Az sem..

Egyik rövidnadrágom sem ér be.
Na nekem ez úgy betett, hogy ott sírtam sok sok félútról vissza lecibált rövidgatya közt a fürdőben.

Van az a pont ahonnan már nincs lentebb. Ahonnan már csak fentebb van. Ahonnan már csak felfele vezet az út és érzed, hogy attól a ponttól már csak jobb jöhet.
Na ez volt nekem az a pont. 

Éreztem, hogy olyan mélyen fosul érzem magam emiatt, hogy azonnal változtatok vagy végem és elmerülök a saját nyomoromban.
Ezzel az érzéssel feküdtem le aludni, ami borzasztó éjszakát eredményezett, hisz csupán csak 2x riadtam fel pánik szerűen.

Szóval mikor végre harmadjára az ébresztőmre keltem. Csoda mód nem voltam olyan mint a nyúzott zombi. Inkább lelkes. 
Összeszedtem magam és a szuper kis turmixomban amit a hét elején szerváltam a Lidl-ből elkészítettem egy szuper egészséges reggelit.
Becsomagoltam a szuper egészséges ebédem és elindultam munkába.
Ott szépen elfogyasztottam a reggelim. Majd egy aktív 5000 lépés után az ebédem is.
Mivel tombol az irodában a klíma, így nem kívántam annyira a vizet, el sem fogyott a délelőttre szánt 1,5l-em. 

Délután viszont sikeresen pótoltam a délutáni 1,5l-rel együtt.
Délutánunk sajnos a kiskutyánk gondozásával telt, hisz ma műtötték a kis lábát. (Kölyökkori jóindulatú mini daganat)

Este 9-kor, miután Dávid elment Én még eltekertem az atm-hez pénzt befizetni. Mert mikor máskor?  Majd otthon elutaltam az összeget, mert hónap végén egy nagyszerű eseményre vagyok hivatalos.  Végül lenyomtam az első edzést 30percben. Kipurcantam, majd egy jóleső zuhany után bedőltem az ágyba.
.
.
.
.
.
Úgyis érzem már egy ideje, hogy változásra vágyom. Hát most itt az extra motiváció.

Erről mesélek az új blogom első posztjában is.
A kettő párhuzamosan fog futni. Idővel bízom benne, hogy Neked is kirajzolódik kedves olvasó, hogy miért feccölök ennyi energiát a dupla felületbe. Valójában 3, ami 4 🤣
I Love 21. Század ❤

Itt tudod megnézni az első bejegyzést:
https://ujeletmodlepesrollepesre.blogspot.com/?m=1

Kellemes időtöltést hozzá!

Megjegyzések

  1. Ismerős érzés, amit leírsz, én egy hete kaptam egy nagyon klassz nadrágot egy barátnőmtől. Ránézésre pont jó volt.Aha. A térdemig fel is jött *-* Én is elkeserdtem. De ahogy olvasom, te rögtön teszel is a helyzet javításáért. Irigyellek és irigylem azt a pozitivitást, amit a blogon keresztül is lehet érzékelni.
    Sok sikert az edzésekhez. (én is akarok majd feltölteni a telefonomra egy lépésszámláló programot, folyton jövök-megyek, kíváncsi vagyok lépésben, méterben ez mennyi)
    És jobbulást a kutyusotoknak!
    Az új blogodat is megnézem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek