Említettem már, hogy a magyar egészségügy egy rakás... cica kaka?!

Elmentem hát a kapott eredményemmel a doktor úrhoz...
Aki amikor meglátta a papírom azt hittem, hogy kitér a hitéből.
Ugyanis ő szakszemmel azonnal kiszúrta, hogy 2 sor ki sincs még értékelve a belőle és így kiadták az eredményem.

-Oh itt jegyezném meg, hogy levették a vért 9-én 10 órakor és azt mondták, hogy aznap fél 3-kor mehetek is az eredményért. Visszamentünk 3 után és 2-től nem volt rendelés :D Most meg kiadták hiányosan. Az eszem megáll!!! -

főleg, hogy a csoda kedves tünemény doktor úr (nagyon szeretem, de legyen is mindig ilyen kedves ha már tömöm a zsebét!) megkért, hogy adjak már nekik 1 hetet még, akkor már biztosan kész lesz a kiértékelés.
Így hát egy hét múlva hétfőn megint megjelentem a kórházban az eredményemért ami már végre teljes volt.
Kaptam is az a hét péntekre időpontot a magán rendelésre.
Szerencsére senki nem volt előttem, így mentem is be 2 perc múlva. Mondta, hogy minden rendben látja, csak a progesteron szintem alacsony. Az pedig várható volt úgy, hogy május óta nincs semmi :(
Felírt 3 gyógyszert+ D-vitamint +minimum heti 3x félóra tornát és.. éss.. éééésss...

SZÉNHIDRÁT DIÉTÁT!
Mint a legtöbb korombeli nőnemű Én is kipróbáltam már kb 1642 féle fogyókúrát..
De azt azért csak komolyabban veszi az ember lánya amit már a doki ír fel és nem csak a kis agyszüleménye, hogy jaj itt van egy kis súlyfelesleg rajtam... meg itt is...
Úgyhogy keményen a szívembe döfte a tőrt mikor kijelentette, hogy
"Semmi tészta, semmi cukor!"

Haza érve csak az a kérdésem maradt, hogy:
MÉGIS MI FÉR BELE EGY SZÉNHIDRÁT DIÉTÁBA???

Segítek, nem sok minden...
Úgyhogy a mostani projektem, hogy ezzel a helyzettel megbarátkozzak.
-
Mindeközben még a páromnak is hisztis kedve van mostanában, amit egyre nehezebben kezelek. Munkát sem találok ami szintén nehéz lelkileg, hogy tőle kell kérnem pénzt emiatt... Vagy el kell cibálnom magammal a boltba ha főzni akarok valamit.

Megjegyzések

  1. Egészségügy, erre minden szakrendelésre hónapokat kell várni és hát igen,ha nem fizetsz, meg le se tojnak *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Karácsonyi csodák márpedig léteznek

Örülj a hét minden napjának