Őszi bakancslista

Megkaptam a vérvétel eredményét és a nagybetűs MINDEN határértéken belül van. Na ebből mondja meg valaki, hogy mi a franc bajom lehet!
Én most arra gondolok, hogy immunerősítésbe fogok, hátha az segít ha megtámogatom a szervezetem.
Unom már ezt a nyári időjárást. Eddig alig volt meleg azért nem volt jó, most a lakásból nem tudok kilépni olyan forróság van..
Meguntam és várom az őszt.
Nem hiába őszi gyerek vagyok :D
Na lássuk az őszi terveket:
.
.
.
❤️ sütőtököt enni
❤️ nyársalni
❤️ őszi nagytakarítás
❤️ sütőtök krémleves
❤️ őszi tájat fotózni
❤️ vadgesztenyét, leveleket, tobozt gyűjteni (dísznek)
❤️ teázni
❤️ almás pitét sütni
❤️ őszi borfesztiválra menni
❤️ ropogós leveleken sétálni
❤️ gumicsizmát venni
❤️ illatgyertyát gyújtani
❤️ szoknya harisnyával
❤️ piacozni
❤️ őszi filmek/zenék
❤️ vastag zokni/sál
❤️ favágó stílus
+1❤️ karácsonyi ajándék lista megírása

Megjegyzések

  1. Az tök jó,hogy jók lettek az eredmények.Esetleg próbálkozz terhesvitaminok szedésével,sokan dicsérik a Femibiont és a Trimesztert,van már kifejezetten terhességre való felkészüléshez is vitaminjuk.Egy próbát megér,tájékozódj a honlapjukon.
    Vagy van ovulációs teszt,mikroszkóp is,ami a termékeny napokat kimutatja.
    Klassz az őszi listád,egészen őszre hangolò.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek