Örülj a hét minden napjának

Hétfő: A legszuperebb nap a héten komolyan mondom. Egyszerűen nem értem, hogy miért utálják sokan!? Velem csupa jó dolgok történnek hétfőnként. Igazából Én minden napot szeretek valamiért. A hét első napja, új hét, új esélyek, örömök, lehetőségek, feladatok, sikerek, boldog pillanatok...

Kedd: Kedden reggel fél 5-kor születtem. Hova kell több ok, hogy szeressem ezt a napot?!


Szerda: A hét közepe. Ez a kedvenc napom a hétből. Mindenkinek a hétvége, vagy talán a péntek. Nekem a szerda a kedvenc napom a hétből. Ekkor a hétköznapokból már kevesebb van hátra, mint ami eltelt. Ekkor már nem vagy felpörögve a hétvége kipihentsége miatt, de még le sem fáradtál teljesen. Számomra ez a tökéletes nap.

Csütörtök: Az örök kis péntek.

Péntek: Ezt  napot mindenki annyira szereti. Itt a hétvége, 2 napig megszabadulnak a munkájuktól és azt csinálhatják amit szeretnének. És itt a lényeg. Rájöttem, hogy az emberek azért gyűlölik a hétfőt, mert azt kell munka címszó alatt csinálniuk amit ki nem állhatnak. Nem a hétfőt utálja, mint napot hanem a munkáját, hogy csak muszájból csinálja és semmi örömét nem leli benne.
Tapasztalatból írom ezeket. Mióta van ez a munkám olyan vagyok,  mint akit kicseréltek. Örömmel kelek fel reggelente és még a kritikát is megköszönöm ahelyett, hogy  magamra venném és szidnám a háta mögött az embereket.
Ha szereted amit csinálsz az olyan erőt mozgat meg benned amiről addig nem is tudtál.


Szombat: Milliók nagy kedvence. Biztos hallotta már mindenki a "kis kedvenc" kifejezést emberre használva. Na Én pont így vagyok ezzel a nappal. Itt sokak szerint bármi történhet, ez akkor is egy jó nap, mert nincsenek belekényszerítve az előző napnál részletezett helyzetbe.
Én azért kedvelem, mert egy kis változatosságot hoz a hétbe. Ezen a napon lehet a családdal, rokonokkal, barátokkal időt tölteni, szórakozni, stb.

Vasárnap: Ez a nap nálam vagy hasonló, mint  a szombat vagy a tömény pihenésnek szentelem, hogy az új hetet teljesen feltöltődve kezdjem.


Te mit gondolsz a hét napjairól és melyik a kedvenced? :)

Megjegyzések

  1. Én sajnos utálom a hétfőt, de nem jobban mint anyum, ő ugyanis szerintem hétfő-depressziós, vagyis aznap totál maga alatt van általában. Én is kedden születtem :) Újabb közös dolog :)
    Na, meg a Kerekmese...hétfő-kedd-szerda-csütörtök-péntek, szombat és vasárnap, örülj a hét minden napjának :) Nálam is alap hihi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, sajnálom anyukád. Én is egyre nehezebben kelek fel mostanában és mikor megszólal az ébresztőm -Tóth Vera: Szeretem a reggelt- általában rávágom, hogy Én már egyre kevésbé, de igyekszem pozitív maradni. :)
      Dejó, mennyi közös van bennünk! :D
      A Kerekmesét azóta szerettem meg ennyire mióta unokaöcsémtől kb csak ezt hallom. Olyan aranyosak ezek a pár perces kis szösszenetek :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Karácsonyi csodák márpedig léteznek