Így telt a hetem #5

Hétfő: Átjött hozzám Gabi és elmentünk túrázni a városba. Oda ahol Nándiékkal is voltam.. :)


Na de ki is az a Patrik?? :) Figyelem újat mondok! Egy fiú. :D :p
A Twoo-n ismerkedtünk meg és olyan jól kijövünk egymással, hogy át is tértünk face-re beszélgetni. Méghozzá olyan szinten, hogy hétfő óta bárhova megyek (még munkában is), bármit csinálok egész nap beszélgetünk. Annyira élvezem most ezt...

Kedd: Kaptam tőle Jó reggelt üzit *-*
Az előző napi túrázás után úgy fájt a lábam, hogy állni alig bírtam :/ Nem bántam, jól éreztem magam. És egy plusz ok, hogy egész nap csak heverésszek és vele beszélgessek! :)

Szerda: Megint kaptam jó reggelt üzit -és kedd óta minden nap *-*
Újra visszazökkeni a munkába nem is olyan egyszerű, mint én azt gondoltam..
Este megbeszéltük, hogy a húsvéti hosszú hétvégén találkozunk. De szerintem le fogom mondani -erről majd akkor. Nem vele van baj hanem velem, egészpontosan azzal ami itthon van. Majd megkérem, hogy halasszuk el. Bár még nem biztos, addig van egy hét..

Csütörtök: Névnapja :)
Újabb helyen, újabb hisztérikus emberekkel találtuk szemben magunkat! :o
Komolyan olyan ez, mintha a leltározókat zsigerből utálnák az embrek.. Pedig ha együttműködnének sokkal gyorsabban végeznénk.

Péntek: MIÉRT? Miért kell a péntekeknek ilyen pokolinak lenniük? A péntekek nem szeretnek engem!?
10 órát kellett dolgoznunk, mert bekellett fejezni egy helyet! Nap végére jobban elfáradtam, mint mások egy ötnapos héten!
Én tényleg szeretném szeretni a pénteket, de ah ilyen kegyetlen hozzám akkor nem fog menni :/

Szombat: Minekután péntek este még megvártam, hogy Patrik hazaérjen a munkából és beszéljünk,  szombaton 10-ig aludtam. Majd kimentem a temetőbe apához. Délután pedig pihiztem.

Vasárnap: 5:55-kor keltem, mert néztem az idei szezon első F1-es futamát :) Merci 1-2 és egy izgalmas futam után azt mondhatom megérte a korán kelés.
Úgy volt, hogy ma megyek Andihoz egy levélért, de reggel telefonált, hogy ne menjek, mert mennek hatvanba és itt száll át délben. Volt 15 percem, hogy odaérjek egy 20 perces úton. Attila biciklijével gyorsan odatekertem és pont egyszerre érkeztünk. Volt egy órája a vonatig így tudtunk beszélgetni kicsit.

És És És... 

Mondta, hogy azt álmodta, hogy született egy kislánya és Lucának hívták. Majd néhány nap múlva csinált egy tesztet amin látszik a 2 csík. Meg is mutatta :) Holnap megy orvoshoz és értesít minket is, hogy mit mondtak. Annyira szorítok neki, hogy minden rendben legyen. Főleg az után, hogy pont ott voltam vele mikor megtudta a rosszhírt.

Megjegyzések

  1. Remélem meggondolod magad és csak találkozol Patrikkal, egy személyes találkozón el tudod dönteni, hogy tényleg olyan aranyos, kedves, ahogy a neten. Monitor mögül sokan nem olyanok, mint a valóságban. Egyszer írogattam egy sráccal, aki szimpatikusnak tűnt, a találkozón meg kiderült, hogy egy gyökér, extra nagy arccal és smucigsággal (közölte, hogy nem hív meg egy csajt sem kólára, sem sütire, addig amíg nem látja, hogy lesz e köztük komolyabban valami pf.). Drukkolok nektek!
    Gratulálok a babához Andinak így ismeretlenül is! J. lányát is Lucának fogják hívni (vagy Zselykének, még nem döntötték el).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta de bunkó lehetett :/
      Talákoztam vele..
      Köszönöm :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek