Így telt a hetem #3

Hétfőn a kicsit sem pihentető hétvége után nagyon nehezen keltem fel. Megtudtam néhány dolgot. Köztük, hogy a héten be kell fejezni a suliban  a munkát, mert jövőhét hétfőtől már a bölcsődében leltározunk. Biztos nagyon édesek lesznek a kis manók ott. Lesz munka Pesten is, csak az utazással, szállással, ott alvással minden. Kicsit félek, de azért várom is. Plusz még mindig téma, hogy ha tudok valakit akkor ajánljam neki a munkát.. Na ja, Én meg szorgalmas emberként újságoltam fűnek-fának, hogy van ilyen munkalehetőség és ki mondta rá, hogy érdekli?! Na ki?? Gabi. Komolyan, pont ő? Persze, van egy ennél rosszabb verzió is. Aki kicsit is ismer tudja kire gondolok. Arra akivel többé nem 8 órát, de 8 percet sem szeretnék összezárva lenni. Erre a verzióra viszont esélyt sem adtam. Már jó régóta nem is beszéltem vele szerencsére. És nem is tervezem...
Szerintem ezt is elfogom valahogy sumákolni. Nem is igazán szeretném, hogy ismerősökkel kelljen együtt dolgoznom.

Kedden hatalmas szél volt, nekem pedig ellkellett vinnem a munkaügyibe a papírjaimat. Néha lépni alig bírtam annyira fújt, de azért sikerült elintéznem. 1 óra alatt megjártam..
1-jén megkaptuk az első fizetést is. Azt mondta a főnökasszony, hogy ez az első fizetésünk biztosan szükségünk van a pénzre. Egyébként 8-a magasságában utal. Örültem neki és végre-valahára a szerződésem is megkaptam. Ez a nap végén volt, hogy odamentem a folyosó végén álló takarítónőkhöz -akik egyébként ikrek-, hogy nyissák ki nekem az egyik termet, mikor odaérve hozzájuk azt láttam, hogy ásványvizes üvegbe öntik át egy boros üveg tartalmát... Erről csak annyit, hogy nem véletlenül piros a fejük állandóan...

Szerdán már elkezdtük látni a fényt az algút végén, hogy hamarosan végzünk ezzel a hellyel és hétfőn frissen új erővel nekivághatunk a bölcsödének. Úúúgy várom már, hogy ottlegyünk. a lapját már láttam, "katica csoport", "napsugár csoport"..tuti nagyon édes lesz ott minden.
Uhh és nagyon durván "öregszem"! Olyan gimiben vagyunk most ahova 5. osztálytól járhatnak a gyerekek. Kb 11-12 éves kortól 18-19 éves korig vannak diákok. Na a kisebbek rendszeresen köszönnek csókolommal vagy jobbik esetben jónapottal. A homlokomra írjam, hogy 21 éves vagyok vagy mi a fene?! Komolyan ennyit változtam egy év alatt?
Emlékszem mikor logisztikára jártam -2015 májusban végeztem- bekísértem Evit a dohányboltba és tőlem kérdezték meg, hogy elmúltam-e már 18, mert 18 év alatti nem tartózkodhat bent?! Én meg közöltem vele, hogy már 20 is elmúltam..

Csütörtökön végre eljutottunk a suli tornakertjébe is. Ez már a célegyenes. Napközben elég jól elszórakoztunk Tiborral. Például címkét kellett nyomtatni és gondoltam majd csinálom én, hogy begyakoroljam. A fájlt sokadszorra sem sikerült megnyitnom, mikoris megtudtam, hogy rossz formátumban van. Majd nagynehezen kinyomtattam 84 címkét és rájöttem, hogy az egész mehet a kukába, mert amit csináltam a bölcsibe kell és nem a suliba. A címkén viszont rajta maradt a suli neve. Kezdhettem elölről. Majdnem harmadszor is kinyomtattam, de nem kellett, mert rájöttünk, hogy úgy már jó lesz.. Ekkor már könnyeztem a nevetéstől. :D Ezen a napon amúgy nem tudom, hogy mi volt velem, de nagyon szétszórt voltam. Néha azt sem tudtam, hogy merre van aza rra. Szóval lassan de biztosan belejövök a dolgokba és Én hiszem, hogy a saját hibáiból tannul az ember. Mikor végre hazaértem, megvacsiztam, lefürödtem és pihiztem... hívott a főnökasszony. Kisebb sokk ért, hogy mit akarhat tőlem este fél 9-kor. Majd felvettem és közölte, hogy kapott egy levélcsomagot a munkaügyiből amiben van sok papír és az egyikről lemaradt az aláírásom. Így azt ő most visszapostázza az Én címemre, bontsam fel, írjam alá és vigyem be a hivatalba. Az egy dolog, hogy elsőbbségivel adta fel, de Én is az ő levelét múltkor és 3-4 napra rá érkezett meg..

Pénteken végre nem kellett volna olyan korán kelnem, erre nem felkeltem magamtól?! Chaj.. Na mindegy ez legalább azt jelenti, hogy kialudtam magam és talán amiben sosem hittem, hogy kezdem megszokni a koránkelést... Legalább volt időm egy bögre forró teára, beszélgetni anyával, nyugiban elkészülni és felkelteni Attilát. Úgy mentem el, hogy anyának a lelkére kötöttem, hívjon fel ha kihozzák a levelemet. Így is volt. Ebédszünetben telefonált és el is hozta a sulihoz a levelet. Gyorsan aláírtam és el is vittem. Útközben összefutottam Danival az OKJ-s osztálytársammal. Beszéltünk pár szót majd mentünk tovább. Jó volt látni. Így utólag megfordult a fejemben, hogy jó lenne összehozni egy találkozót azokkal akikkel jóban voltunk, de akkor valószínűleg "VELE" is találkoznom kellene aminek nem lenne jó vége, azt meg inkáb kihagyom az életemből.
Nem tudtunk teljesen végezni a suli dolgaival, de attól még máshol leszünk a jövőhéten. Reggel a védőnői irodában kezdünk, majd irány a bölcsibe.
Este facebook-on rámírt egy másik OKJ-s osztálytársam is Ottó, mert Dani említette neki, hogy találkoztunk. Olyan jó lenne találkozni velük...

Szombatot megkaptuk szabadnapnak, így magamra fordítottam ezt a napot. Elmentem vásárolni. Vettem cipőt meg ruhákat. Voltunk a temetőben is. Vittünk Apára sárga rózsát (az volt a kedvence). Délután elmentünk anyával még a virágbolta, mert régóta szeretnék már egy jácintot és most vettünk egyet. Direkt olyat kértem ami még nem volt kinyílva, mert annál tovább gyönyörködhetek benne. Most pedig itt díszeleg az asztalomon.
Miután végeztünk mindennel a szekrényemet pakoltam, mert rengeteg ruhám van ami mellett még az újaknak is helyett kellene találni. Megoldottam nagynehezen.. Közben felhívott Gabi, hogy bejön berénybe és találkozznuk már, majd elmeséli, hogy mi a helyzet. Később taliztunk is és elmesélte, hogy milyen családi és munkahelyi gondjai vannak. Közben kimentünk a Tescoba és ott is vásároltunk. Visszafelé pedig még el is sírta magát :(

Vasárnapra terveztem, hogy kiselejtezem a ruhatáram. Hát.. öhm.. elmaradt.
Csak lustálkodtam, hétfőn úgyis 7-kor kelek, mert 8-ra megyünk.

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy mozgalmasan, de jól telnek a napjaid! Várom a további beszámolókat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Most elcsúsztam kicsit, de jönnek a beszámolók :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek