22 éves lettem Én!

A 12 éves énem valyon mit szólt volna ha megtudta volna, hogy 10 év múlva az lesz belőle  aki ma vagyok?
Én megmondom: nagyon nagyon büszke lett volna! És leginkább nyelvet öltött volna mindenkire aki fizikailag vagy lelkileg bántotta.
Szuper érzés, hogy idáig jutottam 22éves koromra. Másnak semmi lehet, és néha én is úgy érzem, hogy ez a helyzet rosszabb a rossznál is amibe sodortam magam :(
De reálisan távolról megvizsgálva szerencsésnek mondhatom magam. Én már előző év végén éreztem hogy ez egy igazán szuper szuper év lesz és hozta is sorban a szuper dolgait.
És még hol a vége..



Megjegyzések

  1. Isten éltessen még sokáig, erőben, egészségben és ilyen boldogan!!! Jó olvasni a soraidat, örülök hogy elérted amire vágytál és kívánom, hogy ezen a jó úton haladjon tovább az életed!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek