Munka & karácsony

Az előző bejegyzésben említettem, hogy beadtam a jelentkezést a samsungba egy amúgy Anditól kapott hírdetés által.
Szerdán vissza is hívtak.
Gyártósori összeszerelőket keresnek. Illedelmesen végig hallgattam, majd közöltem vele, hogy nem ilye jellegű munkát keresek :(
Am ha ilyet keresnék nagyon kedvező ajánlat lenne..
Fel is hívtam Attilát, hogy érdekli-e de offolt, mondván ott robotok dolgoznak, meg a kicsi kóreaiak a sarkadban :/
Nekem attól még nem vesztett vonzerejéből a hely. Próbálkozom máskép.

"Ha nem engednek be az ajtón, bemászom az ablakon!"

Nagyon vonz most ez a hely és összeköltözés ügyben is nagyon jól jönne.

Más!
Elkezdtem összeírni, hogy ki mit kap tőlem karácsonyra =)
És már karácsonyi hangulatú zenéket is töltöttem le. Ez nálam megszokott október végi kattanás :D
Nagyon várom az idei ünnepet <3

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek