Unalmas munkanap - avagy úgy jó az anyós ha porhanyós!

Milyen jó témàval térek vissza!? 
Ki nem állhatom azt a nőszemélyt! -_- Olyan egy pióca, hogy csak na! 
Egész idàig az volt a heppje, hogy jöjjön hozzànk Patrik! Ő sajnos bekamuzta, hogy volt nálunk egyik alkalomkor mikor átjött hozzàm. Csakhogy ez közel sem igaz. Soha nem volt még nàlunk. Mikor úgy volt hogy jön, indultam ki elé és anyáék együttesen elutasítottàk a dolgot! Patrik tud erről, sírva hívtam a hírrel amint kiléptem az ajtón ! De hogy etetnél meg egy ilyen infót az anyóssal? Mond azt neki, hogy idillien elvoltatok egésznap a kis család körében.. 
Nem remek dolog volt ezt bekamuzni? 
Jelentem abba a fázisba ért a dolog mikoris hamarosan ki fog derülni és a válasz egy nagyon határozott NEM! 
Szörnyű félelmem van hogy ha ez kitudódik azzal fog jönni hogy nem alhatok Patriknál amíg ő sem nàlam. Na ez meg a következő szintje a történetnek. Az ottalvás. Nem fér abba a borsónyi agyába, hogy nem tudjuk megoldani hogy ottaludjon nálunk Patrik. Egyszerűen nem olyan a lakás felépítése, hogy én a középső szobában ahol mindenki átjár nyugodtan tudjak aludni a párommal. De őt ez nem érdekli valahogy biztos meglehet oldani.. 
Meg ám de még hogy hogy! Mindketten elköltzünk! Össze, egy közös kis lakásba. Tavasszal :( 
Úgy várjuk mint a messiást! Én már be is adtam a jelentkezést a samsungba. Most nagy vágyam ott dolgozni. Olyan jó ajánlataik vannak és egy ilyen hatalmas cégnél dolgozni sokkal kiràlyabb lehet, mint egy ilyen kis vallalkozónál ráadásul pesten távol mindenkitől akit szeretek! Hatvanba tervezzük összeköltözni, mert az félúton van az ő és az én csalàdom közt. Meg munka szempontbol is jó mindkettőnknek. És nem beszélve arról, hogy nagyon szeretünk mindketten ottlenni, szép és jó helynek tartjuk =) 
Addig sajnos még várni kell egy kicsit, de onnantól jön az aranyélet!*-* 
Csodálatos boldogságban, édes kettesben :) 
 A legfrissebb dilije pedig, hogy szeretné megismerni anyát!  
Jó jó, persze valahol ott a lelkem legsötétebb és legmélyebb bugyraiban megértem őt de viszont ő is megérthetne engem/minket. Vagy mengem nem is, de nézhetné a fiát. 
Beszéltem munka után anyával erről ez volt a reakciója: jöjjön, betesszük az ágyneműtartóba és megérti :D 

Megjegyzések

  1. Tök jó, hogy végre hallok rólad! Az anyós miatt részvétem :( Nekem is volt részem a világ legtrébb anyóspajtijával megismerkedni egyik exem révén. Na, olyan gonosz nőt szerintem még senki sem látott, konkrétan gonosz volt, nem válogatott az eszközökben, a fia barátnőjében - akkori esetben bennem - vetélytársat látott és féltékeny volt rám, pfff...ja meg első találkozásnál elhordott minden k. betűsnek. Szóval ha valaki, én tudom milyen ha hibbant az anyós. Az összecuccolás hidd el a legjobb megoldás,sok sikert hozzá. Mamám tesója is Hatvanban lakik :P és hozzám sincs túl messze.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy =)
    Pfú de gáz lehet az a nő is!
    Remélem én nem leszek ilyen. Az a baj, hogy a pasik amolyan "anyuci pici fiai". A nővérem párja is ilyen azzal a különbséggel, hogy ők jól kijönnek.
    Köszönjük, nagyon várjuk az összeköltözést :)
    Még a végén elsétálunk egymásmellett úgy hogy nem is tudunk róla! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek