Mondj igent!

A 2016-os mottóm: 


Kicsit kemény, de rájöttem, hogy nekem erre van szükségem. Mindig kihátrálok, megfutamodok, nemet mondok, stb. a lényeg, hogy brutálisan gyáva vagyok bizonyos szituációkban. így ez a mottó már most sokat segített nekem.

Azzal a tanárral voltunk akiről az előző bejegyzésben írtam. Mondta, hogy következő nap szituációs feladatban állásinterjút fogunk eljátszani. Én hoztam a formám és egyből a fejembe vettem, hogy akkor nem megyek másnap, hogy kimaradjak ebből a feladatból. Hazaúton viszont a csajok rábeszéltek, hogy menjek, mert ez fontos és hasznos feladat. Meg én is átgondoltam és nem mondok többet nemet.

Másnap totál rosszkedvűen mentem. Féltem ettől a feladattól, mégis ráerőszakoltam magamra, hogy ott legyek és megcsináljam. Húztam halasztottam. Már csomóan bementek előttem megcsinálni a feladatot. Már a két lány is túl volt rajta mikor én még kimentem velük levegőzni és azután mentem be én. Nagyon gyorsan végeztem. Miután én már voltam élesben is ilyen állásinterjún van hasonlítási alapom. Ez jelentősen lazább volt. Tanárnő nagyon kedves volt. előítéletek Annyi tanácsot adott, hogy ne izguljak. Ezt viszont eddig is tudtam. Mikor életem első állásinterjúján egy öltönyös idős férfi faggatását és elengedett majdnem hasra estem a küszöbben az ajtón kifele -nem csoda, hogy nem hívtak vissza.

Csütörtökön megtudtuk az eredményeket. Bár titkári állásra "jelentkeztem" a játékban diszpécsernek lettem "fölvéve", mert jól beszélek. Azt vettem észre, hogy a körülöttem lévő emberek azt mondják, hogy sokat beszélek. Eközben én egy introvertált, csendes visszahúzódó személynek tartom magam. Érdekes. Jó tapasztalat volt. ráadásul ezen a napon egyik csajszi sem volt. Leküzdöm a gyávaságom projekt keretében beszélgettem a többiekkel mikor hozzám szóltak így eltelt a nap.

Este hívást is kaptam. Egy hangjából ítélve fiatal srác keresett. Azt mondta, hogy a munkaügyi által tudja, hogy pályakezdő vagyok és munkát keresek. Majd most indítanak egy irodát itt  a városban és oda keresnek embereket.Rögtön mondtam is a lányoknak és mondták, hogy őket is hívták -szóval valami nagyobb cég lesz gondolom, ha ennyi ember kell nekik.. Elküdtem ma az életrajzom, majd egy kis idővel később Anita már hívott is, hogy őt visszahívták én meg itt várok már mióta és semmi. Mivel vagyok én rosszabb, mint ő?! Ugyanolyan sulink van. Jól lelombozódtam. :(

Van mégegy dolog a mondj igent projektel kapcsolatban. Megtalált egy srác a neten. Ezóta levelezgteünk. Nem tudom mi fog belőle kisülni... Eddig csak Evelinnke meséltem róla és aképét is megmutattam neki. Barátnőm nemvárt reakciója ennyi volt: "van benne egy vonóval". Micsoda igényes és összeszedett véleményezés -_- Szerintem pedig nincs, de nem is számít igazából.

***
És mégegy hülye álom: Ugye az én cicámnak csonka a farka már egy jóideje..
Azt álmodtam, hogy a bal első kivételével kitéptem a lábait és ugyanolyan csonkok maradtak csak neki, mint amilyen a farka most.


-Tiszta hülye vagyok! Anyáék szerint lehet nem ártana elmennem egy pszihológushoz, hogy kivizsgáltassam magam. Utálom, hogy ilyen rosszakat álmodok. Hiába határozom el magam, hogy én pozitívan fogok gondolkozni, ha az ilyen dolgok teljesen lehangolják az egész  napom. :(

Megjegyzések

  1. Hát durván zajlik az életed...Azóta van fejlemény meló ügyben? Drukkolok!!
    És mi a helyzet a sráccal, akivel írogattok?
    Na és Gabival? Feltűnt azóta, vagy semmi életjel?
    Uhh, ezek az álmok nem semmik, de kb. én is álmodok ilyeneket, ezért nem feltétlenül szükséges szakemberhez menned szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Nincs valami feldolgozatlan dolog belül? Nem feltétlen emiatt,de ez is okozhatja a rossz álmaidat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek