Hó, hideg, suli és fogak



Hétfőn megérkezett hozzánk is a hó. Jippiájjé juppijóó!!! Valami ilyesmi.  Nagyon örülök neki. Úton a sulihoz végig vigyorogtam, mert végre sétálhattam a hóesésben és ropogott a talpam alatt a hó. Néhányan vissza is mosolyogtak rám amitől mégjobb kedvem lett. 



Hazafelé már nem volt olyan vigyorgós kedvem. Majd megfagytam!! Annyira fáztam az úton míg hazaértem, hogy az már fájt. Alapvetőleg utálom a fázást. Mindigis egyfajta fájdalomnak tartottam a legkisebb fázást is. Úúúgy utálom. azért szeretem a havat, mert olyankor kevésbé van hideg. A telet is szeretem, nem arról van szó, hogy nem, de az összes többi évszakot sokkal jobban. Anniyra fázós vagyok, hogy a tavalyi forró nyáron hosszúnadrágban voltam végig. Igen normális vagyok és és nem ninc semmi takargatni valóm. Csak szomplán most így éreztem magam jól.

Megtudtuk, hogy január 27-ig tart a suli. Azt hittük, hogy legfeljebb hónap közepéig.. Várom már, hogy vége legyen. Már unom, főleg azt a nőt akiel ezen a héten votlunk. Irritáló a stílusa, felvágós és a röhögése, mint valami mutáns fóka. De ezt a kicsit má csak kibírom. 

Anya mostanában kb a szünet eleje óta durván kedves és engedékeny velem. Szónélkül hagyja, hogy sokáig aludjak és nem köt belém, hogy csináljak valamit.. Néha már én érzem magam rosszul, hogy nem csinálok smemi hasznosat itthon. És hiába töröm magam, hogy kelejek fel 8-kor, egyszerűen nem megy. Pedig még ébresztőt is állítok be, de az is addig tart míg kikapcsolom és alszok tovább. Annyi jó és hasznos dolgot tudnék pedig csinálni... De én mivel átalszom a nap 2/3-át mindenről lemaradok, semmit nem fejezek be, van amit el sem kezdek, és az agyam is olyan kipihent, hogy hülyeségeket álmodok. Nem mintha eddig értelmes dolgokat álmodtam volna, de a mostaniak már túltesznek minden eddigin. Múlthéten egymásután több nap is azt álmodtam, hogy letört a fogam. Rossz érzés ezt álmodni. Mikor felébredek persze az az első reakcióm, hogy ellenőrzöm, helyén van-e a fogam. Szerencsére ottvan a helyén és megnyugszom. Nekem még nem is volt ilyen visszatérő álmom, most meg ez itt kínoz... 

Megjegyzések

  1. Én annyira nem hiszek az álmokban, de az álmoskönyv és anyám szerint - aki viszont hiszi hogy az álmoknak üzenete van - fogakkal álmodni nem jó jel...De én is szoktam amúgy fogakkal álmodni, meg mindenféle olyan dologgal, ami anyám álomfejtése szerintem nem jó.
    Én nem örültem a hónak, főleg hogy utána lefagyott, most meg már olvad is, értelme nem sok volt.
    A mutáns fóka nevetésű nő (ezen jót mulattam) elhiszem, hogy irritáló lehet, engem is idegesítenek egyes nevetés fajták. Meg azt is elhiszem, hogy unalmas órát tart.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek