Az év első napja

Éjfél után voltunk már több, mint 2 órával mikor csöngetett valaki. Anyával már nem is mertük kinyitni. Attilát kérte meg, hogy menjen ki hátha valami rossz vicc. Beletelt pár percbe mire bejöttek és megláttam, hogy bejöttek és megláttam, hogy aki csöngetett nem más volt, mint Gabi anyukája! Átfagyva mondogatta, hogy nem éri el Gabit. Azonnal elkezdtem aggódni. Majd levetkőzött. Elmondta, hogy egyik ismerősénél szilveszterezett, de annak a férje balhézott. Rendőrséget is kellett hívni így onnan lelépett, de nem tudott hova menni az éjszaka közepén. Mondta anya neki, hogy nyugodtan maradjon itt nálunk reggelig amíg nem megy a busza. Majd a vezetékesről felhívta Gabit. Szerencsére elérte és utána még én is tudtam pár szót beszélni vele facebookon. Már elég fáradt voltam, így én lefeküdtem és gyorsan el is aludtam. 5 óra után pár perccel keltem is a mozgolódásra. Kinéztem, a zárral bajlódtak, mert befagyott. Nagy nehezen kinyitották, majd Gabi jött be. Mondta, hogy ott ahol aludt volna hasonló balhé volt, mint amit az anyukája mesélt, így elzavarták onnan. Úgy látszik ez egy ilyen balhés szilveszter volt. Újra bepánikoltam, hogy mi történhetett vele, mert szóra nem nagyon lehetett bírni mivel eléggé aznapos volt. Az ágyam végében ült, feküdt, majd felkelt és kiment az udvarra. Én meg rögtön utána. Azt mondta, hogy szédül, majd utána hányt is. Ott az udvarunkban. Szép látvány volt. Azonnal bezavartam, hogy erre ott a fürdőszoba, ne fagyoskodjon a -10 fokban. Kihányta magát, majd visszajött a szobámba. Úgy aggódtam érte, hogy rendesen remegtem. Minden erőmmel próbáltam lebeszélni róla, hogy hazamenjen az anyukájával az első busszal. Anyukája még bele is egyezett volna, de Ő nem. Így 6 óra után elmentek tőlünk. -10 fokban még kisétálni a buszig, megvárni azt, majd a busztól hazasétálni. A hideg vagy az ideg -szerintem mindkettő- hatásától remegve úgy ahogy voltam könt9sben visszabújtam az ágyamba ébresztőig. Ehhez képest aludtam 12:30-ig. Ekkor is csak azért ébredtem fel, mert csörgött a vezetékes telefon. Gabi anyukája volt. Tájékoztatta anyát, hogy épségben hazaértek, bár 10 perccel később indult a buszuk. Felkeltem, összekaptam magam és írtam Gabinak, hogy megtudjam, hogy van. Annak ellenére, hogy fent volt, nem válaszolt. Azonnal hívtam telefonon, mert tudni akartam, jobban van-e már. Szerencsére igen. De a beszélgetésünk ennyi volt. Után átment kihallgatásba. Én kérdeztem ő válaszolt. 
Nagyon várom és kíváncsi vagyok, hogy mit fog hozni ez az év. Nagy vonalakban van elképzelésem és terveim is. Bár a terveim hosszútávúak és nem idénre szólnak, de nyilván kell hozzá ez az év is. Idén még kapunk plusz egy napot is az évben. Remélem jól fog telni.

Megjegyzések

  1. Nem semmi hogy milyen mozgalmasra sikerült az év utolsó napja *-*
    Remélem azóta megtudtad, mi is történt pontosan Gabival.
    És kívánom, hogy a 2016-os éved olyan legyen,mint amilyennek szeretnéd!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy tudtam meg! 1-jén beszéltem vele utoljára. Nem keres, Én pedig feladtam, hogy mások után fussak.
      Köszönöm! Viszont kívánom Neked is!!! :)

      Törlés
  2. Szia Judit itt is (: senki nem mondta,hogy fuss mások után,senki nem érdemli meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy itt is rámtaláltál! :) :) :)
      Senki nem érdemli meg ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek