Jó tett !?

Kedden történt, hogy mentem suiba /amit egyébként most nagyon élvezek/ és valahol félúton járhattam mikor megláttam, hogy egy idős nénike aki velem szemben jött elesett! Én még viszonylag messze jártam tőle. Láttam, hogy az emberek csak elmentek mellette. Volt aki egyedül és oylan is aki többedmagával. Simán elsétáltak egy földön fekvő idős nő mellett!!! Odaszaladtam hozzá. Felhúztam, odaadtam neki a botját, majd összeszedtem a holmiját, mert épp a boltból jött és mindene szétgurult. Szerencsére nem esett baja. Hálálkodott nekem egy sort, majd mondtam neki, hogy vigyázzon magára és elköszöntem. A buszt épphogy elértem. Elmeséltem a suliban és itthon is, hogy mi történt és ez volt a reakció: "Megvolt a mai jócselekedet is". Ez viszont engem elgondolkoztatott...

Szerintem ez nem minősül annak. Legalábbis nem kellene. Jó cselekedet ha valaki adományoz vagy hasonlóan nagy kaliberű jó tettet visz véghez. De az, hogy felsegítsek egy embert aki ráadásul idős is ALAPVETŐ dolognak kellene lennie. Egyszerűen még most sem fér a fejembe, hogy mit gondolhattak azok az emberek akik elmentek a földön fekvő, magatehetetlen idős ember mellett. Remélem ha ők lesznek hasonló helyzetben rajtuk sem fog segíteni senki. Majd ha Én leszek idős a mai fiatalok még belém is rúgnak majd kb, ha véletlenül elesek?? Engem nagyon kiakasztott ez a téma. Főleg, hogy az Én Anyukám is 60 éves, bár nem látszik rajta, de már ő sem lesz fiatalabb és ha neadjisten vele történik valami hasonló? Ki fog neki segíteni?? Eddig is nagyon féltettem, ezután meg méginkább fogom! Ittvagyok 21 évesen és azt mondom, hogy ez a világ pusztulásra van ítélve ha már annyi emberség sem szorult némely személyekbe, hogy segítsenek az ilyen helyzetekben. Nem azt mondom, hoyg adományozza oda a fele vagyonát, mert abban Én is nagyon szkeptikus vagyok, csak egy segítő kézre lett volna szükség. Ha nem mondta volna el százszor akkor si láttam volna a szemén, hogy ez a néni végtelenül hálás volt nekem. 

Megjegyzések

  1. Rendes tőled, hogy segítettél a bajba jutott néninek, a mai világban ez jó tettnek minősül hidd el. Szívtelen egy kort élünk és jól írtad, magam sem tudtam volna jobban kifejezni, hogy a világunk pusztulásra van ítélve több szempontból is.
    Itt erre felé sem divat segíteni, múltkor én is úgy jártam,hogy egy nőci elesett a buszmegben és mindene szétgurult, ő meg akkorát esett, hogy azt hittem ott marad. Egy csomóan ott voltak, de még csak rá se bagóztak, én nyaláboltam fel szegényt, meg szedtük össze a szatyrait, mert azok százfelé repültek. És valószínűleg, ha mi öregek leszünk, nemhogy a buszon nem adják át a helyet nekünk, hanem még le is rugdosnak onnan... :/
    Ez egy ilyen világ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem és tudom is csak nem akarom elfogadni. Sajnos Én is valahogy így képzelem el. Azért még reménykedem.

      Törlés
  2. Itt is ez a helyzet sajnos :( a babakocsisokról meg ne is beszéljünk...az emberek beállnak középre ahol ugye ki van alakítva ahol ugye a babakocsisok le tudnak ülni meg stb,és nem tudnak odaállni a kocsival mert egyik sem menne odébb. Arról nem is beszélve,hogy lesegíteni se mozdul meg egyik sem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek