Átok

Tudom, hogy a "baj nem jár egyedül", de ez már durva. Több, mint duplán megkaptuk a bajt.. Olyan ez mintha valaki komolyan megátkozott volna minket. Lassan már nem lesz minek elromlania nálunk.
  1. elromlott... a mosógép
  2. a bojler
  3. Attila szobájában a konvektor
  4. Attila telefonja
  5. A gépem
  6. az én telefonom
  7. a nagyszobában a TV
  8. az életem -jah az már régebben... 
Azért ez már durva! Lassan kezdek attól félni, hogy ránk fog dőlni a ház vagy nem is tudom mi lesz a következő. Mintha valaki/k/ nagyon összeesküdtek volna ellenünk. 

Meg úgy általában ellenem. Ennél nagyobb gáz is lehetne, de elég rosszul érint, hogy az állítólagos barátaim elfelejtenek.
  1. Grétit MÁRCIUSBAN láttam utoljára!!! És októberben beszéltünk utoljára rendesen. Azóta névnapomon mikor ÉN ráírtam, plusz karácsonykor kellemes ünnepeket kívántam nekik ő pedig viszont. Elvan a barátjával és nem érdekli, hogy előttünk apélda, hoyg közös ismerősünk egy ugyanannyi idős (idős) pasival jött össze, született egy gyerekük, majd a csávó megverte a  lányt és otthagyta az újszülött babával!! Én nem mondom, hogy az ő pűrja is ilyen, mert nem ismerem, de nem kellene elhanyagolni a barátait miatta.. Ennyi.
     
  2. Evi same here előző barátjánál még akkor is tudott rám időt szakítani mikor a srác ott volt nála. Még én éreztem magam rosszul, hogy velem foglalkozik és nem a párjával, most meg..! Karácsony előtt láttam utoljára és hétről hétre tologássza odébb a találkozót. Fröcsög belőlem a féltékenység tudom, de egyik héten azért mert megy hozzá a párja, másik héten ő megy hozzá. DE könyörgöm 7!! napból áll egy hét amiből kb 2-t töltenek együtt. Igen, ha együtt vannak azért nem foglalkozik velem ha nincs na akkor meg azért. 00:59: "Bocsi, hogy eltűntem Bécával beszélgettem" Aha.
  3. Gabi.. na őt Én is próbálom elfelejteni. Mármint nem őt hanem az eseményeket amik vele kapcsolatosak. Jó lenne tiszta lappal indítani és újra jóban lenni vele. Nem könnyíti meg a helyzetem.  Nyugisan elvoltam itthon és ő dobott egy sms-t hosszas némaság után, hogy "most ráérek gyere facere" Nyilván, mikor ő úgy gondolja ugorjak! Eleve fent voltam és elkezdte, hogy neki most milyen jó kedve van, mert több fizetést kaptak meg bla bla bla (szokása az orrom alá dörgölni, hogy neki milyen jó) Én meg ezt válaszoltam neki: "...eszedbe sem jutok napokig, ha kereslek nem reagálsz.. utána "ráérsz" és én ugorjak rögtön beszélgetni veled !?? Hát nem! Főleg azért nem, hogy az orrom alá dörgöld, hogy neked milyen sok pénzedvan, meg milyen jól vagy NÉLKÜLEM. Töröld ki vele a segged!" Szóval nem sikerült kibékülnünk. Annyira tapló tud lenni. Hiányzik.
  4. Robival (a netes srác), meg Én nem akarok ismerkedni. Valahogy nem vagyok ráhangolódva. Hiába mondja csekély beszélgetésünk alatt Evi, hogy nekem is kéne egy pasi és minden jobb lenne (és nem jó). Ő ír meg érdeklődik én meg válaszolgatok visszakérdezés nélkül.
Megint előjött ez a kettős érzés. Nagyon hiányzik mindenki, de közben meg ha keresnének jól szájba rúgnám őket legszívesebben!!


Ó, ha valamitől hát ettől nem kell félniük! Én nem zargatom őket. Csak majd ha valakinek hiányoznék kap egy hasonló választ, mint Gabi..

"Amikor azt hallod, "erre nincs időm", mindig tudd, hogy azért nincs ideje rá, mert nem tartja annyira fontosnak azt a valamit, hogy időt szakítson rá. Hiszen mindenkinek csak arra van ideje, amire időt szakít magának, és mindenki csak arra szakít időt, amit fontosnak tart.
Nincs az a zsúfolt élet, ami ez alól a törvényszerűség alól kivétel lenne, hiszen a legelfoglaltabb embernek is lenne ideje elmenni az orvoshoz, ha megtudná, hogy halálos beteg!
Ha így állna a dolog, azonnal képes lenne időt szakítani erre, mert fontos számára az, hogy éljen!
De ezzel azt is bizonyítottnak vehetjük, hogy arra van időd amit elég fontosnak tartasz, hogy szakíts rá. A miheztartás végett azzal is számolj, ha valamit kérsz valakitől, és azt mondja, hogy nincs ideje teljesíteni kérésedet, ezt nem azért mondja, mert tényleg nincs ideje rá (lásd az előzőket), hanem azért, mert nem vagy elég fontos számára, hogy teljesítse azt amit kérsz." 


Hogy ez most milyen igaz... és szomorú... 

Megjegyzések

  1. Huh, jól összeesküdtek ellened a dolgok :/ A mosógép itt is bedöglött.Sajnálom hogy a barátaid így eltűntek, most nagyjából nálam is ez van, a legtöbbel ünnepek óta nem is beszéltem, én is észrevettem, hogy vannak időszakok,mikor egyszerűen mindenki eltűnik a látókörből, de tapasztalatból írom, hogy előbb-utóbb előkerülnek.
    És jó az új kinézete a blognak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ELég rendesen.. Valami mosógép járvány lehet most; Gabiéknál i elromlott a mosógép :D Előbb-utóbb előkerülnek, csak akkor már nem biztos, hogy szükségem lesz rájuk, lásd Nándi!
      Köszi, sokat szenvedtem vele és még így sem jöttem rá, hoyg tudnék egyedi hátteret tenni.

      Törlés
    2. A baj nem jár egyedül sajnos :( velem is ez a helyzet,hogy a régi ismerősök/barátok elhagynak..hát istenem,akkor keresek újakat (:

      Törlés
    3. Ez jó! Csak Én egyelőre nem tudok ilyen pozitívan hozzá állni ehhez a témához. Na majd ha kicsit jobb kedvem lesz és kellően "meggyászoltam" az elmúlt barátságokat.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kutya az ember legjobb barátja

Örülj a hét minden napjának

Karácsonyi csodák márpedig léteznek